כמה היית משלם עבור נעליים? מאמר מתורגם מאנגלית | הגילדה ביה"ס לעיצוב נעליים ואביזרי אופנה

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ?
רישמו את הפרטים ונחזור אליכם

כמה היית משלם עבור נעליים? מאמר מתורגם מאנגלית

כמה הייתם משלמים עבור נעליים? 

מידע מדויק בנוגע למגמות אופנה, הרגלי הוצאות של צרכנים ושינויים במגמות השוק, הוא מכרה זהב עבור מעצבי נעליים וחברות שמשקיעות אלפים - אם לא מיליוני - דולרים בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים שהם לא בטוחים שימכרו.

 

ג'ים שיאה, מנהל השיווק הראשי של חברת First Insight Inc. אומר שעבור חברות נעליים בפרט, ישנה עלות גבוהה לחברה במקרה של כישלון, בעיקר בשל העלויות הגבוהות בפיתוח ויצירת תבניות עבור נעליים חדשות. 

 

חברת FIRST INSIGHT, פלטפורמה טכנולוגית המספקת ניתוח מידע לצורך ניבוי,

ביצעה לראשונה מחקר רב-מותגי בתחום הנעליים.

המחקר הניב יותר מ -500,000 נקודות נתונים, החל מכמה אנשים מוכנים לשלם עבור נעליים מסוימות ועד למה שהם חושבים על סגנונות נעליים מסוימים, צבעים ודוגמאות.

 

להלן מספר דוגמאות מתוצאות המחקר:

 

החברה דגמה קבוצה של מוצרים מחברת "מייקל קורס", "ניקול מילר" ומותגים אחרים עם 1,338 צרכנים (1,003 נשים ו -335 גברים)

באמצעות הפלטפורמה המקוונת של First Insight, ומצאה כי רוב הנשים וגברים משקיעים בין 100 $ ל 299 $ בכל שנה על נעליים.

 

לגבי סגנונות, הממצאים מצביעים על כך שמגפונים ונעלי ערב יהיו הקטגוריות בעלות הביצועים הטובים ביותר לעונת הסתיו הקרוב בנעלי נשים.

המחקר גילה גם כי רוכסנים יהיו אלמנט פופולרי בנעלי סתיו, ויתפקדו טוב יותר במכירות מרצועות מסורתיות וסוגי רכיסה אחרים.

 

לגברים, באופן לא מפתיע, הצבעים הפופולריים ביותר יהיו חום ושחור, כאשר הקטגוריות המובילות הינן נעליים רשמיות ופנאי-ספורט.

 

נעליים בעלות שפיץ דורגו במקום הגבוה ביותר בקרב נשים, ויעלו בביצועים בכ-8 אחוזים לעומת נעליים עם אצבע מעוגלת, ואילו נעליים עם פיפ-טואו (פתוחות) ונעליים בעלות צורת אצבעות מרובעות מדורגות במקומות הנמוכים ביותר.

 

וכמה הצרכנים מוכנים לשלם עבור הסגנונות הפופולאריים?

 

המחקר הראה כי 45 אחוזים מהנשים רוכשות חמישה זוגות נעליים או יותר בשנה, ואילו 21 אחוזים מהנשים קונות שבעה זוגות נעליים או בשנה. 

בינתיים, רק 22 אחוזים מהגברים קונים חמישה זוגות נעליים או יותר בשנה, ורק 9 אחוזים קונים שבעה זוגות נעליים או יותר בשנה.

 

המחקר מצא שבעוד גברים אומנם רוכשים פחות פריטים, כאשר הם קונים נעליים, הם בוחרים נעליים יקרות יותר מאשר נשים.

בערך אותו אחוז של גברים ונשים משקיעים יותר מ -300 דולר בשנה על נעליים (35 אחוזים), ואילו 45 אחוזים יותר גברים מאשר נשים משקיעים יותר מ -1,000 דולר בשנה על נעליים.

 

שיאה אמר כי הוא מצפה שהמחקרים של First Insightישמשו ביישומים רחבים בתעשיית הנעליים.

"תעשיית הנעליים היא יותר דינמית מאי פעם, והמגמות משתנות במהירות," אמרו שיאה. "העלות עבור חברת נעליים, של מוצר חדש שנכשל, היא עצומה, והעלות גדלה באופן אקספוננציאלי כשהסגנון מיוצר בצבעים וגדלים שונים."

 

תירגום ופרשנות של נינה רוזין מנהלת מקצועית "הגילדה ביה"ס לעיצוב נעליים" מהמאמר שפורסם באתר FN ב 7/5/2015